نقاشی

یه روز تو بارون می شینم چشماتو ابری می کشم       

 

 تو نقاشیم پیرهنت و به رنگ ببری می کشم

 

با یه مداد صورتی گیتار تو پائیز می کشم                   

 

 ترانه های آبی مو زرد و غم انگیز می کشم

 

آسمون و با اسم تو رنگ ستاره می کنم                      

 

اگر که خوب در نیومد برگه رو پاره می کنم

 

گل و تو جاده می کشم تا این که از سفر بیای    

 

 رنگ می کنم گلدونا رو هر رنگی که خودت بخوای

 

دستاتو عاشق می کشم قلبتو پاک و مهربون            

 

 بوسه ت و برفی می کشم به رنگ ابر آسمون

 

چشماتو مشکی می زنم چشمکاتو خاکستری                   

 

اینجوری ثابت می کنم از همه دنیا بهتری

 

دلت می خواد خنده هاتو با عطر بارون بکشم              

 

 گریه هاتو خط بزنم بوسه ت و پنهون بکشم

 

باید بیام دستامونو تو دستای هم بکشم                   

 

وقتی که از اینجا می ری جای چشات غم بکشم

 

 میخوای شبا رو کوک کنم تا اینکه از سفر بیای      

 

 میخوای بیام به بدرقه ت راحت و بی خطر بیای

 

دوست داری که ترانه مو به اسمت آغشته کنم          

 

 هر چی جدائی پنبه زد پنبه ها رو رشته کنم

 

دوست داری خال چشماتو کنار چشمام بکشم          

 

 تو رو با هر چی خاطره ست بیام تو دنیام بکشم

 

می خوای که ادعا کنم یه روز با هم می ریم بهشت 

 

می خوای که نقره ای کنم تلخی و زهر سرنوشت

 

کجا تو رو بغل کنم کجا تو آغوش بکشم                  

 

 خودت بگو من می تونم تو رو فراموش بکشم

 

اسمتو گلدار می کشم جنس گل محمدی                  

 

 یه وقتا مهربون می شی یه وقتا شیطون و بدی

 

دلم می خواد عشق تو رو قرمز قرمز بکشم             

 

  رو قلب تو با رد خون من بی تو هرگز بکشم

 

می خوام یه گلدون بکشم پر از گلای اطلسی              

 

 باید بهم بگی یه روز با دستای پر می رسی

 

میخوام شبا رو بکشم با رنگ چشمات نازنین    

 

میخوام بگم که مثل تو هیچکسی نیست روی زمین

 

می خوام فرشتت بکشم تو عالم نقاشیا                       

 

 می خوام که رنگت بزنم با رنگ سبز کاشیا

 

می خوام که جادو بکشم رنگ به هم رسیدن و             

 

  باید  مقدس بکشم تو دل خدا کشیدن و

نظرات 1 + ارسال نظر
عالیه و الهه چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 19:05

وبلاگت خیلی قشنگه امیدواریم همیشه بهاری باشه و ترانه هات بوی شکوفه گیلاس رو به ما هم قرض بده

گلای من درخت گیلاس با تموم شکوفه هاش برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد