از زمین

 

         از زمین ...

        

         یه سلام به وسعت 8 سال ندیدنت. یه سلام  سفید براق با ستاره های

 

         زرد روشن برای تو.

 

         و یه دونه سلام کوچولو از طرف همه .

 

         دلم دل تنگت شده . اینجا آسمون هر شب ابریه . اون جا هوای خونت

 

         چطور می زنه .

 

         با خدا عهد کرده بودم اگه امشب نیای من بیام پیش تو. که اومدی .

 

         قبول کن بارون بودی که توی دستام جا نشدی .

 

         لبخندات و تو رو خدا با یه خواب دم صبح برام بفرست و روش بنویس

 

         برای ...

 

         هنوز فرصت نشده بیام خونتو آب و جارو کنم . سماورتو روشن کنم .

 

         دستات و ببوسم و بگم خدایا واسه همیشه نگه دارش باش .

 

         شوخی که نیست 8 ساله ندیدمت . 8 ساله صدات و نشنیدم .

 

         8 ساله عطر تنت تو خونمون نمی پیچه.

 

         ببین چقدر بزرگ شدم . قد آدم بزرگا . واسه خودم خانم شدم .

 

          درس می خونم . به آرزوای کوچولوم رسیدم .

 

          ......................................................................

 

         اما الان دیگه باید خداحافظی کنم . الان وقت رفتنه .

 

         نگو که دیره باید بری . نگو صدام می کنن . نگو ...

 

        

        

نظرات 1 + ارسال نظر
دهشیری سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 18:43 http://www.eshtar-tata.blogfa.com

سلام خانم شهامت
دهشیری هستم ادرس وبلاگم رو براتون نوشتم خوشحال می شم بهش سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد