حالتون خوبه؟

    احوالپرسی

                      سلام . حالتون خوبه ؟ کیفتون کوکه ؟ دماغتون چاقه ؟ خدا کنه

               سرما نخورده باشید . چون  من حوصله ی شنیدن صدای عطسه های  

               مکرر شما رو ندارم . خیلی دیر اومدم . به این زودی ها هم نمی رم.

               اصلاً اومدم که بمونم . ببینم کی می خواد منو بیرونم کنه ؟

                        بگذریم خیلی دراکولایی شد . نترسید بابا من خودمم ببینید

                اینم دستام سفید سفید . منم از آقا گرگه پر زور ترم. اون فقط  قدش

                از من بلند تره . مثه نردبون آقایون محترم دزدا. خدا خیرشون بده .

                خوب شب عیدی خونه ی مردم و خونه تکونی می کنن .

                       تو رو خدا منو ببخشید . دست خودم نیست . از یه سمساری

                بی در و پیکر قسطی برداشتم. کارت مغازش سبز بود . وای چه با

                احساس. آدم یاد لوله پلیکا می افته . یه وقت تبلیغ نشه ها . واسه

                جامعه ی هنری افت داره والا . من کجا و لوله پلیکا کجا .

                        من فقط اومده بودم حالتونو بپرسم . ببینید از کجا سر در

                 اووردم. از دست روزگار. بیاین با هم بریم یقه ی لباسشو بگیریم .

                 کسی نیست از ما عکس یادگاری بگیره ؟

             

                     

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 16:52 http://www.shaparak12.blogfa.com

سلام عزیزم چقدر قلمت اهل دله خیلی باحال بود راستی فردا تولدته . تولدت مبارک گلم امیدوارم همیشه شاد و نوشته هات شکلاتی باشه چون منم عاشق شکلات کاکائویی ام . بازم بهت سر میزنم و متن هاتو میخونم چون آدم تر و تازه میشه

سلام گلم
ممنون که همیشه به وبلاگ من سر می زنی
من الان دو هفته ست وبلاگم و به روز کردم .
قابل توجه کسایی که می گن چرا وبلاگت به روز نیست . آخه شما سر می زنید ؟؟؟؟؟؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد