تولد

                

 

                       این دو تا متن برای خودم

 

                       من توی یه فصل عجیب و غریب  به دنیا اومدم و توی یه روز عجیب تر

 

                 چشمام و به زندگی باز کردم . دو تا چشم خاکستری رنگ چشمکای ابری تو .

 

                       توی یه روز قشنگ برام اسپند دود کردن . گریه می کردم شاید دلتنگ تو

 

                 بودم . بهم حق بده آخه از یه دنیای دیگه اومده بودم . با این دنیا هیچ آشنایی

 

                 قبلی نداشتم فقط  چند تا  فرشته بهم سپرده بودن  که دیر یا  زود رفتنیم . منم

 

                 بی چون و چرا قبول کردم ، چون قرار بود تو رو ببینم .

 

                       آره من به شوق دیدن تو به دنیا  اومدم . پس به دنیا لبخند می زنم چون

 

                 تو رو دارم . ... و اگه الان اینجام  به خاطر توئه ...  به خاطر روزایی  که تو

 

                 بی دلیل از جلوی چشمای من رد می شی ... دیگه هیچی فقط تولدم مبارک .

 

 

 

                 

                        بعد از رنگین کمون آسمون  قشنگ ترین  کمون دنیا ابرو توئه . البته با

 

                 اون چشمکای خاکستری متمایل به سیاه اما رنگ دلت هنوزم سپید سپید . رنگ

 

                 برفای زمستونای عاشق . درسته که زمستون یه قلب قرمز نداره ، اما به جون

 

                 ابرا عاشقه ، که برفش ، از اون بالا رو سر تو فرود می یاد .

 

                        درسته که تو فصل سپید ( برفی ) من به دنیا نیومدی ، ولی خدای پاک و

 

                 ببین که از آسمون برات ( به خاطر تولد من ) چشم روشنی می فرسته .     

          

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امینی چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 19:26 http://cs3.blogsky.com


سلام !!! وبلاگ جالب و با حالی داری ... خوشم اومد .
یه جورایی میخوام جبران کنم !!! آخه مطالب توی وبلاگت واقعا به دردم خورد و ...
منم یه وبلاگ دارم اگه خواستی یه سری بزن ... ولی نمیدونم اون قدر که وبلاگ تو به دردم خورد وبلاگ من هم به دردت بخوره !!! اینه که میخوام یه جور دیگه جبران کنم !!!
راستش چیز زیادی ندارم ولی میتونم یه چیز های با حالی در مورد موبایل بهت یاد بدم !!!
برو به وبلاگم و ازسمت راست بر روی "هک موبایل با sms " کلیک کن . با حاله ، میتونی با sms
- شماره های دوستت را بدون اینکه بفهمی بیاری رو موبایل خودت
- اس ام اس هاشو (همه رو ) به طور خود کار بیاری رو موبایلت
- آخرین تماس هایی که گرفته رو ببینی
- نوع گوشیش رو بدونی
- و . . . .
امیدوارم تونسته باشم جبران کنم – توی وبلاگم نظرت رو بنویس تا بدونم تونستم جبران کنم یا نه ؟
چاکرتیم .

tata چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 23:02 http://www.eshtar-tata.blogfa.com

سلام خیلی خوشحالم کردین.
نمی دونم چرا چند وقته حس شعرو از دست دادم
شما نمی تونین کمکم کنین؟

محسن پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 06:45

راستی یادم رفت بابا خیلی خودتو تحویل می گیری. تولدم مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا زود تر نگفتی اقلا یه کادویی شعری یه چیزی آخه نا سلامتی ...
بی هیچ حرف اضافه ای می گم :
تتتتتتتتوووووووولللللللللدددددددددت مممممممباااااااارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد