تسلیت

اشعار زیر تقدیم به ساحت مقدس آن امام همام و شهدای کربلا:

ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایشان را خدمت شما دوستان عزیز تسلیت عرض میکنم. 

در پناه خالق آن بزرگواران

 

*حسین من شهید راه دین است                           

                                                         دلم از داغ او هر دم غمین است 

  اگر چه آسمانی بود و کوچید  

                                                         سیه پوشش همه ساله زمین است  

 

 

*سری بر نیزه ها خوابیده آرام 

                                                              و زیبا روی من ترسیده آرام 

  رقیه رفت اما قبل از آن گفت 

                                                               که سر تا پای او بوسیده آرام

  

*چرا ماه من امشب خانه اش نیست؟ 

                                                            زمین من چرا کاشانه اش نیست؟ 

  پرستوی بهار من نماند و به من

                                                            فهماند این جا لانه اش نیست 

 

*و زینب خواهر خورشید من بود 

                                                             ندیده چهره اش مهشید من بود 

   به یاد آورده ام آواره ها را 

                                                             خرابه تخت بی جمشید من بود 

 

ادامه دارد...

نظرات 14 + ارسال نظر
aisa جمعه 4 دی 1388 ساعت 01:07 http://harfrabayadzad.blogsky.com

همیشه این روزا که میشه دلم میگیره. بازم دلم گرفته.

قلمت همیشه روان....

سید حسین نصرت آبادی شنبه 5 دی 1388 ساعت 22:31

سلام
بعد از تو بود که دیگر غروب غمگین شد
بعد از تو بود که درزد فرااق سنگین شد
بعد از تو رود ها عطش و مرگ جستجو کردند
بعد از تو آبها همه مرداب آرزو کردند .
خوب بود
موفق باشید

علی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 13:21 http://www.address.blogsky.com/

با سلام خدمت خواهر گرامی و بزرگوار
امیدوارم در این ایام همگی از عزاداران سید الشهدا باسیم .
عالم همه محو گل رخسار حسین است
ذرات جهان درعجب از کار حسین است
دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش
یعنی که خدای تو عزادار حسین است
التماس دعا

فائقه چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 13:59 http://www.faegheh.blogsky.com

سلام عزیزم
ببخشید دیر اومدم

خلیی قشنگ بود مثل همیشه
شعرش مال خودت بود؟

سرسبز و بهاری باشی


__________**_____*__*___________
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::::**
______________*__*_______**::::::::::**
_______________*__*_____**:::::::::::**
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ^^*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*^^^**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*^^ ^*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::**
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**

پگاه یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 10:06 http://bikhiyal9.blogsky.com

سلام ممنون که بهم سر زدی ببخشید نتونستم بیام
موفق باشی

فائقه سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 15:45 http://www.faegheh.blogsky.com

....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

سلام خانومی
اشعارت خیلی قشنگه خوش به حالت که یه همچین طبع شعری داری

تا درودی دیگر بدرود

بهارین چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 16:42 http://baharin.blogsky.com

سلام بر زهره سادات عزیز
شعر زیبایی بود...منتظر ادامه اش هستم خانوم شاعر بزرگوار...
من همیشه عاشق شعر گفتن چه از نوع سپید چه موزون بودم...اما هر چی به خودم فشار اوردم نتونستم موفق بشم...حالا شعر خوندن و دوست دارم...
امیدوارم موفق باشی...

الهه پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 11:36 http://baharin.blogsky.com

بازم سلام
بیا پیشم...به روزم.

فرزانه سادات پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 11:08 http://bane-hashem.blogsky.com/

وب جالبی داری مطلبای جالبیم برا وبت انتخاب کردی خوشحال میشم اگه تبادل لینگ کنیم
شاد باشید

سید حسین نصرت آبادی جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 11:42

سلام
(به من) رو از مصرع آخر بنویسید تو مصراع اول
پرستوی بهار من نماندوبه من
فهماند اینجا لانه اش نیست
.........
شما چون در وزن دست داری به نظرم می تونید شعر غزل هم بگید امتحان کنید
و بلا مطالعه غزل های معاصر مثل حسین منزوی و دیگر غزل گویان می توننید یعنی استعدادشو دارید که غزل بگید
موفق باشید

فائقه سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 23:38 http://www.faegheh.blogsky.com

________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000__www.faegheh.blogsky.com___000__


سلام عزیزم

اشعارت خیلی قشنگن من که عیبی ندیدم بخوام انتقادی کنم
خوش به حالت که این ذوق و استعادتو در راه به این خوبی استفاده می کنی

در پناه حق

سحر شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 14:28 http://onsky.blogsky.com

سلام زهره جان
خوبی خانوم؟

اشعار زیبایی بود!

حکایت شب یلدا هم زیبا بود! لذت بردم
امیدوارم همیشه دل و خونه تون پر از شادی و خنده باشه.

من کلمه یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 23:03

سلام
خرابه تخت بی جمشید من بود نفهمیدم یعنی چی
ولی به نظرم یه کار خوب بود که از یک فضای ایدال واره یک فضای دیگه شد.دوباره میگم شما گفتم غزل رو امتحان کنید و با مهارتی که دارید در وزن میتونید غزل بگید
موفق باشید
من اگر گور هم شوم گهواره جنبانم کودکی است .............................

ممنون از راهنمایی شما
خرابه و تخت
یه عزیز کربلا و جمشید
که یه عزیز کربلا اینجا حذف شد و مخاطب باید حدس بزنه.
یادتون باشه من فقط جزیی گفتم نه کلی. شاید پیش خودتون بگین کسایی که توی واقعه کربلا بودن قابل مقایسه با جمشید و امثال اون نباشن.

فائقه سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 12:57 http://www.faegheh.blogsky.com

سلام خانومی
به روزم

خوشحال یمشم بیای


پاینده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد