ماجرای من و شیپر

        

 

ماجرای من و شیپر

      

                 شیپر یه سگ آلمانیه. یه دختر سفید  پشمالو، با گوشای

 

        کوتاه. اون توی یه روز نسبتا سرد ماه فوریه به دنیا اومده . و

 

        الان ده ماهشه. شیپر نخای ژاکت منو خیلی دوست داره. چون

 

        هر وقت منو می بینه، دستاشو بالا می بره که پائین ژاکت منو

 

        بگیره . بهتره در مورد شیپر بیشتر بدونین .

 

              اون عادتای خاصی داره مثلا :

 

            از توپ آبی با راه راه های زرشکی بدش می یاد. روزنامه ها

 

         رو مچاله می کنه. سیب زمینی رو با سس سفید ویه تیکه هویچ

 

         پخته شده و همچنین زیتون سیاه دوست داره .

 

            شیپر عاشق پرنده هاست. ساعتا می شینه و اونا رو تماشا

 

           می کنه . مخصوصا طوطی سفید با منقار زرد .

 

                  راستی یکی دو ماه دیگه تولد شیپر . و من برای تولدش

 

          شام سیب زمینی درست می کنم . البته باید یادم باشه، سفارش

 

          یه استخون شیری کم رنگ رو هم بدم. و اینکه کادو یه قلاده ی

 

          نقره ای با دکمه های برجسته .

 

                حتما می پرسید شیپر رو از کجا اوردم ؟  

 

           شیپر پیش مملی زندگی می کرد . ( یکی از دوستای کوچولوم )

 

           اما مملی قبل از سفر شیپر رو به من سپرد . یه چیزی حدود

 

          چهار ماه پیش. شیپر دوست زیاد داره: پاپلی ( خرس اخموی

 

         من ) ، شوبرت ( یه پسر کوچولوی تپل و مپل ) ، کارولین که

 

         با اون توی پارک آشنا شده و ...

 

                شیپر برای خواب یه خونه ی چوبی داره . که من با کمک

 

         آقای نجار اون و طراحی کردم .

 

               شیپر یه مدت حالش خوب نبود. ساق راست پاش تو دویدن

 

          پیچ خورده بود. و شبا بعد از ساعت دو نیمه شب ناله می کرد.

 

                   در ضمن شیپر از تمساح ها می ترسه. این و اولین بار

 

          توی باغ وحش متوجه شدم. و بعد براش دعا کردم که هیچ وقت

 

          اسیر تمساح های آبی ، اونم از نوع غربیش با کراوات گوجه ای

 

          نشه. شیپر از چند تا حیوون بدش می یاد. مثه عنکبوت خونگی ،

      

          شتر دو کوهانه ، آفتاب پرست مکزیکی ، و آخری هم که  واقعا

 

          ترسناکه مار زنگی .

 

                  خلاصه این زندگی یه سگ کوچولو  بود .

 

                 راستی آقای نجار قرار من و شیپر رو برای جشن والنتاین

 

          چند هفته ی دیگه دعوت کنه ، به نظر شما شیپر من و همراهی

 

          می کنه ؟