عشق ایرونی مبارک

   


                          یه سلام شکلاتی واسه دوستای مهربونم


          جاتون خالی دیروز با همسری رفتیم پیک نیک. روز جمعه همه آفتاب نزده پا میشن


          میرن بیرون بگردن، با اجازتون ما 3 بهدازظهر تصمیم گرفتیم با دوستامون بریم بیرون.


          (چشم نخوریم الهی با این سحر خیزیمون)


          بسیار هم خوشمان گذشت. شب که اومدیم خونه همسری از خستگی بیهوش


         شد. منم به زور خودمو  زدم به خواب.


         صبح علی الطلوع (ساعت 1 بعدازظهر)  با صدای پیامک زن دایی عزیز بیدار شدم که


         روز عشق ایرونیارو بهم تبریک گفته بودن (دست گلشون درد نکنه). یه اس 5 پارتی رو


          بنده با گوشه چشم در عرض 2 دقیقه خوندم و بسیار هم مشعوف شدم.


          خلاصه ما هم از طرف خودمون تبریک میگیم به همه ایرونی های عزیز از جمله دوستای


          گل وبلاگیم. امیدوارم به همه آرزوهای قشنگتون برسین.


             

یه کم تغییر می کنم (ولنتاین مبارک)

      

              سلام به دوستای خوب و مهربونم

 

              امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه و لبتون مثل پسته خندون.


              فضای وبم یه کمی برام یکنواخت شده. می خوام گاهی از خاطرات


      و لحظات خوب و بدی که دارم بنویسم... نظر شما چیه؟


       راستی ولنتاین مبارک البته با کمی تاخیر...

 

      دیشب شب خوبی بود. منو همسری واسه هم هدیه خریده بودیم.


      خلاصه حسابی سورپریز شدیم. من واسه همسری سه دست پیرهن


      ناقابل و ایشون برای من دو دست پیرهن خیلی خوشگل. اما همشون


      تنگ بودن و ما مجبور شدیم پسشون بدیم و به جاش یه چیز دیگه بخریم.


      به همین سادگی... به همین خوشمزه گی

      مهم این بود که می خواستیم همدیگه رو خوشحال کنیم. مهم فقط دوست داشتنه.




      یه کم بنویس: یادمون نره بخندیم، حتی تو اوج غصه