شیطنت شب یلدا

شیطنت شب یلدا

شب یلدا منو خواهرا با مامان پری و بابا، خونه مادربزرگ

مهمون بودیم. هنوز از راه نرسیده بودیم که، قایم باشک رو

شروع کردیم. خواهر بزرگه که گرگ شده بود (چقدر بهش

می یومد) و من و خواهر کوچولو قایم شدیم.

یک ساعتی از بازی گذشته بود و خبری هم از خواهر کوچولو

نبود. تمام خونه رو زیر و رو کردیم. همه نگران بودن! یواشکی

سوراخ سونبه های خونه رو می گشتم و آروم می گفتم: کجایی

بلا؟! ... کجا قایم شدی؟! یه جایزه پیش من داری اگه تا یک

ساعت دیگه همه رو سرکار بذاری!! یه مشت از اون آجیلایی

رو که از ظرف بلور کش رفتم، بهت می دم!! ...

هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود، که یکدفعه خواهر کوچولو با

موهایی ژولیده وسط اتاق پیداش شد و همه با صدای جیغ من

پریدن تو اتاق. مامان با نگرانی اومد کنار خواهر کوچولو و گفت:

چرا صورتت سرخ شده؟! لبو مالیدی به صورتت؟! منم با بدجنسی

گفتم: ماتیک قرمز زده!!! با حالتی خنده دار گفت: نه زیر کرسی قایم

شده بودم!!... وای هوا چقدر گرم بود!! داشتم زنده زنده می پختم!!

وای مردم!! ... خلاصه همه تا دو ساعت فقط می خندیدیم...

نظرات 8 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 19:30 http://arezoo62.blogsky.com

سلام منم پیشاپیش یلدا را تبریک می میگم به شما... دلتون شاد

بهارین پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 19:56 http://baharin.blogsky.com

سلام زهره سادات عزیز
چه قدر بامزه بود
خوبه این و به عنوان یک بازی وبلاگی قرار بدی از هر کی دوست داری دعوت کنی تا این بازی رو ادامه بدن و تو وبلاگشون یکی از خاطرات شب یلدا رو بنویسن...من از الان خودم و دعوت می کنم و شب یلدا این بازی رو ادامه می دم و چند تا از دوستام و دعوت می کنم...
اسمش هم بذار بازی وبلاگی شب یلدا!!!
چند شب دیگه به روز می کنم...حتما بیا
موفق باشی

faegheh جمعه 27 آذر 1388 ساعت 19:55 http://www.faegheh.blogsky.com

سلام عزیزم
مثل همشیه قشنگ بود

من آپم
خوشحال میشم بیای

بدو بیا

____________________________####___________
____________________________####___________
____________________________####___________
____________________________####___________
____________________________####_______####
____________________________####_______####
____________________________###############
____________________________###############
___________________________________________
_________________________________@@______
___________________________________________
____________________________####___________
____________________________####_____@____
____________________________####___@@____
__________________######____####___________
__________________######____####_______####
_________________#######____####_______####
_______________#######______###############
______________#######_______###############
____________######_________________________
________######_____________________________
____######_________________________________
_______________________________________####
­_______________________________________####
___________________####_____####_______####
___________________####_____####_______####
_______######______####_____####_______####
_______##__##______####_____####_______####
_______#########################_______####
_______#########################_______####
___________________________________________

طفلکی خواهر کوچیکه !
چی کشیده زیر کرسی!!!!
خیلی به دل نشست در کمال سادگی وصمیمیت
پایدارباشید وعاشورایی

بنجامین شنبه 28 آذر 1388 ساعت 17:10 http://tbag-lans.blogsky.com/

ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی و شب یلدا را پیشا پیش به من تبریک گفتی ...
من هم یک شعر در باره شب یلدا در وبلاگم به شما تقدیم کرده ام ... به من سر بزن ... ممنون .

علی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 11:14 http://www.address.blogsky.com/

خدمت خواهر گرامی خودم سلام عرض میکنم .
متقابلا ایام شهادت سالار و سرور شهیدان را خدمت شما خواهر بزرگوار تسلیت عرض مینمایم . امیدوارم شما و خانواده گرامیتان همواره در پناه حضرت حق و عنایت امام حسین (ع) باشید .
حق نگهدارتان

سامان /چمک دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 14:12 http://chemak.blogsky.com

جالب بود
شاد باشید

رضا(یه پسر شیطون) سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 17:53 http://iloveu.blogsky.com

خیلی قشنگ بود.
منم به روزم. مطلب خودمه.یه واقعیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد